silikonspring.blogg.se

Vvvvvv 333333
Vvvvvv 333333





vvvvvv 333333
  1. #Vvvvvv 333333 pro
  2. #Vvvvvv 333333 mac

Antaŭe kompletigitaj niveloj de ludantoj nun estas markitaj per stelo.Niveloj de ludantoj nun havas menu-mapojn.Aldoniĝis komando speaker por ŝanĝi koloron kaj pozicion de tekstskatolo en niveloj de ludantoj.Nova rekta reĝimo en la redaktilo ebligas permane meti ĉiun kahelon (premu F10 por ĝin baskuligi en ĉambro, Ctrl + sagoj ŝanĝas la kahelon, meza musbutono gutigas).

#Vvvvvv 333333 pro

Tiu versio neniam oficiale eldoniĝis ĉe Steam pro ŝanĝoj de aparatara plirapidigo, kiuj rompis la ludon por kelkaj homoj. Tiu estis intermeza disvolviga versio de VVVVVV, kiu neniam oficiale eldoniĝis, krom kelkaj beta-versioj publikigitaj en la forumoj Distractionware, el kiuj la plej ĝisdata (kaj plej uzata) eldoniĝis la 4-an de oktobro 2011. Beta-versioj de 2.0 estis senditaj al iuj amikoj de Terry, por ke ili povu fari nivelojn, kiujn inkluzivis la fina eldono de 2.0. Tiu versio de la ludo aldonis subtenon por memfaritaj niveloj de ludantoj, kaj ankaŭ nivelredaktilo por tiujn krei.Ģ.0 eldoniĝis la 26-an de julio 2011. La portado ebligis porti la ludon al aliaj platformoj, inkluzive Linux, Nintendo 3DS kaj Pandora. Tiu estas la portaĵo de C++ de VVVVVV, kreita de disvolvigisto Simon Roth.

  • Ripariĝis cimo aperinta en 1.1, en kiu fini tempoprovon anstataŭe rekomencus ĝin, kvazaŭ la uzanto premus ENTER je la fino.
  • Viridiano nun estas malfeliĉa, se ri maltrafas la celtempon en tempoprovo.
  • Baskuligo de nevundebleco nun estas memorita je-elire tio riparas misuzon.
  • Ĉambronomoj en la menustrio nun montriĝas ĝuste por la «cimaj» kaj «ŝanĝitaj» ĉambroj en la fina nivelo.
  • Ne plu estas eble reteleportiĝi al la ŝipo dum la ekrano de ludkompletigo.
  • Ripariĝis cimo pri platformo en «Prize for the Reckless».
  • Ĉambronomoj de la fina nivelo nun ĝuste restariĝas.
  • vvvvvv 333333

  • Skriptoj nun restariĝas je rekomenco de la ludo.
  • Mortula reĝimo ne plu superskribas la teleportilan konservaĵon.
  • Ripariĝis ĉimo pri rekomenciĝo de unua intersceno en mortula reĝimo.
  • Ripariĝis cimo pri animacio en la ludfina ekrano de mortula reĝimo.
  • La kursoro nun estas kaŝita en plenekrana reĝimo.
  • vvvvvv 333333

  • Kvantoj de ĉambro-mortoj nun ĝuste restariĝas je lud-rekomencoj.
  • Ripariĝis cimo pri dudekunua kolektaĵo.
  • Ripariĝis cimo pri elirado ĉe la Gravitron.
  • #Vvvvvv 333333 mac

  • La versio de Mac nun ĝuste memoras agordojn de plenekraneco.
  • Ĝusta kamerapozicio nun estas defaŭlta post rapidkonservado en la Turo.
  • Ripariĝis cimo pri reteleporti ŝipen de la Turo.
  • La ludo nun lanĉiĝas en fenestro laŭdefaŭlte, kiu plifaciligas rulumi ĝin en Linux per Wine.
  • vvvvvv 333333

    Ĝi nun subtenas pli flekseblajn grafik-agordojn, kiuj eble helpas plibonigi rendimenton ĉe iuj maŝinoj.Oni nun povas rapide rekomenci la tempoprovojn per premi ENTER.Ĝi estas kunmetita per Adobe Flash.Įldoniĝis la 2-an de feburaro 2010 Novaj trajtoj Upon getting all the trinkets, they explode and create a giant teleporter that brings the crew to the Secret Lab.Ĝi estas la unua publike eldonita versio de VVVVVV.Doing to how VVVVVV is programmed, you can only place 20 trinkets in a custom map.Veni Vidi Vici (Doing Things the Hard Way) and Edge Games are the hardest trinkets in-game.Because of it, in No Death Mode and Time Trials, the room is a lot easier and is renamed, "Imagine Spikes there, if You Like" in Time Trials, and, "I Can't Believe You Got This Far" in No Death Mode. Prize for the Reckless uses a special mechanic, which requires you to die.V (This trinket must be collected, if not, there is no way to progress.)Ģ trinkets are located in The Tower, 4 are in the overworld, and either Vitellary or Victoria hands one to the player.Left of the Entanglement Generator, in the second unnamed room.







    Vvvvvv 333333